Klachtenregeling

Heb je een klacht over een product of over onze service? Laat het ons dan eerst weten per e-mail, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. 
Komen we er samen niet uit? Dan kun je het geschil aanmelden bij Stichting Webwinkelkeur voor bemiddeling.
Heb je je klacht nog niet ergens anders aangemeld? Dan kun je je klacht ook aanmelden via het ODR-platform van de Europese Commissie, deze kun je vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Garantie

Uiteraard proberen wij je bestelling in een zo goed mogelijk staat bij je aan te leveren. Helaas kan het toch voorkomen dat een pakket niet op de juiste manier bij je is aangekomen. Laat het ons dan per e-mail (info@kidsbarn.nl) weten, want je kunt waarschijnlijk gewoon aanspraak maken op garantie.
Wettelijk gezien heb je twee maanden de tijd om hier een melding van te maken, na constatering van het gebrek. Valt het inderdaad binnen de garantie, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.